پژوهش

مقاله های مربوطه را در وبلاگ میگذارم.

پژوهش

مقاله های مربوطه را در وبلاگ میگذارم.

سلام من مهدی شجاعی هستم به وبلاگ من خوش آمدید من مقاله های مربوطه به پژوهش را در وبلاگ خود می گذارم از شما آقای مزینی متشکرم.
لطفا به مقاله ی من توجه وبه آن و وبلاگ نطر دهید .
من از همه ی مراحل روش تحقیق استفاده کرده و آن را به بهترین شکل ممکن انجام میدهم.
از شما متشکرم.

بایگانی
آخرین مطالب

توضیح

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۴۹ ب.ظ

سلام به همه کسانی که از وبلاگ من دیدن می کنند من مقاله ها وپاور پوینت ها و پی دی اف و.... خود را در بلاگ میگذارم.باتشکرمهدی شجاعی .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۷
مهدی شجاعی

نظرات  (۲)

۱۷ آبان ۹۶ ، ۱۶:۵۹ باشگاه پژوهشگران آینده
سلام
موفق باشید
یاعلی
۱۷ آبان ۹۶ ، ۱۷:۰۱ باشگاه پژوهشگران آینده
لطفا در کنترل پنل، به قسمت تنظیم نظرات وبلاگ خود بروید و آن را طوری تنظیم بفرمایید که نظرات جدید فقط پس از تایید شما قابل نمایش برای مخاطبان باشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی